Hausttur 2024. Klart for påmelding!

No er det klart for påmelding til årets hausttur til Balestrand helga 30. august til 1. september!

Haustturen er eit tilbod for medlemar i Friluftsforeninga. Det er enkelt og billig å bli medlem om du ikkje alt er det.

I Balestrand er det fleire flotte turar å velge mellom. Førebels har vi bestemt turen på laurdag, men det vert også tur på søndag. Laurdagens tur:

• Raudmelen. Tur med ca. 900 meter stigning med fine rasteplassar undervegs og med flott utsikt over Sognefjorden!
  • Back-up er tur til Dagsturhytta Balabu. Dette er ein avstikkar på veg til Raudmelen.

Fredag 30. august kjem vi nok til litt ulike tider. Kjem du tidleg, rekk du kanskje ein tur? Kviknes hotel har informasjon om turar

Overnattingsalternativ inkl frokost:
– Enkeltrom Nok 1150,- pr natt
– Dobbeltrom bakside Nok 1450,- pr natt
– Dobbeltrom med balkong og fjordutsikt Nok 1750,- pr natt
I første omgang har vi fått reservert tre enkeltrom og seks dobbeltrom, men dette håper vi kan utvidast.

Nistepakke med to skiver, lefse og ei frukt kostar 125,-.

Laurdag vert det truleg middag på Kviknes hotel. Her er ulike alternativ. Baalee restaurant er også eit alternativ

I boka «Opptur Sogn og Fjordane», vert Balestrand omtala slik:
Balestrand er kjend som kunstbygda i Sogn og hit har kunstnarar valfarta i over 100 år, fasinert av fjord og fjell og dei særprega lystilhøva. Esefjella skal vere eit av dei mest måla naturmotiva i landet. Fjellformasjonane varierer frå slake fjell og dalar til alpint landskap med brear. Eit særpreg ved fjellturane er at alle rutene gir storfelt utsyn til Sognefjorden, Fjærlandsfjorden og Vetlefjorden.

Aktivitetar